CUM POT FACE COMANDA?
Pentru a putea plasa comanda pe site-ul Penti, trebuie sa fiți membru al site-ului nostru. După ce ați creat calitatea de membru, puteți accesa pagina produsului pe care doriți să-l cumpărați, adăugați culoarea, numărul / dimensiunea dorită și apăsați pe butonul "Adăugați în coș". Apoi, făcând clic pe "Coșul meu" situat în partea dreaptă - sus, a paginii noastre, puteți introduce detaliile dvs. de plată și de livrare apoi plasați comanda.
AM UITAT PAROLA
Intrați în secțiunea "Contul meu" în colțul din dreapta sus al paginii și faceți clic pe linkul "Am uitat parola".Introducând și adresa dumneavoastră de e mail. În cel mai scurt timp veți primi un mail cu link-ul pentru schimbarea parolei.
CÂND FAC COMANDA LA CE TREBUIE SĂ AM GRIJĂ ?
Când deveniți membru, trebuie să acordați atenție informațiilor complete și formularului de membru pe care îl completați. Orice întrebare care poate apărea în urma comenzii dvs., vă rugăm să o comunicați Serviciului Relații Clienți.
Comanda dvs. va fi trimisă la adresa dvs. de livrare. Pentru a evita orice probleme în timpul livrării mărfii, trebuie să vă scrieți adresa în detaliu.
Nu uitați să citiți termenii si condițiile si să bifați căsuța “Prin trimiterea comenzii accept termeni și condiții” înainte de a trimite comanda.
AM TRIMIS COMANDA , CE SE VA ÎNTÂMPLA DUPĂ ?
După ce comanda dvs. a ajuns fără probleme în sistemul nostru, în adresa de e-mail introdusă de dumneavoastră în momentul înregistrării se v-a trimise un mail cu toate detaliile despre comandă.
Produsele vor fi pregătite pentru a fi livrate cât mai curând posibil, fără probleme. Odată ce primim comanda dvs., va fi livrată în cea mai scurtă perioadă.
Când produsul dvs. este livrat firmei de curierat, vi se va trimite un SMS și veți fi informat despre pachet.
CUM POT URMĂRII STATUL DE COMANDĂ?
Puteți urmării în orice clipă statusul comenzii dvs. intrând în contul de client Penti la secțiunea Istoric comenzi.
CUM POT ANULAT COMANDA?
Comenzile făcute pe site-ul Penti.com.ro pot fi anulate de client înainte de expediere prin notificarea acestei cererile printr-un mail, la adresa contact@penti.com.ro .
Tranzacțiile după livrare sunt evaluate ca retur.
CUM POT MODIFICA ADRESA ?
Dacă comanda dvs. nu a fost încă trimisă către site-ul nostru, puteți contacta Serviciului Clienți la adresa de mail contact@penti.com.ro pentru a modifica adresa.
În cazul în care comanda dvs. este transmisă firmei de curierat pentru livrare, schimbarea adresei nu se mai poate face.
SE FACE EXPEDIEREA COMENZII ȘI ÎN STRĂINĂTATE?
Livrarea comenzilor efectuate pe site-ul Penti.com.ro se face doar în România.
CARE ESTE PERIOADA DE RETUR?
Perioada de returnare a unui produs Penti, este de 30 de zile de la primirea acestuia.
PE SITE SE POT FINALIZA COMENZI CU FACTURĂ JURIDICĂ?
Nu avem opțiune de facturare pe persoană juridică. Sunt emise doar facturi pe persoană fizică.